Και επίσημα γήπεδο Κοσκινού ''Εμμανουήλ Ηλιάδης''... Ιδιαίτερα σημαντική στιγμή, αφού πλέον το γήπεδο φέρει το όνομα του αείμνηστου παράγοντα του Διγενή. Ο Τσαμπίκος Ζαχαρίας ανέφερε: ''Πλέον όχι μόνο στα χαρτιά! Το ομορφότερο δώρο της ονομαστικής μου εορτής από τον καλύτερο! Το 2003 έστρωνε τον τάπητα που με κόπο και ιδρώτα κατάφερε να πρασινίσει αυτό το γήπεδο! Έδωσε όλο του το είναι! Στέρησε από την οικογένεια του πράγματα! ΑΞΙΖΕΙ ΟΣΟ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΖΩΝΤΑΝΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ!!!
ΥΓ Σήμερα θα χαμογελάς και εμείς θα κλαίμε από χαρά!!!
Ευχαριστούμε το Κοινοτικό Και Δημοτικό συμβούλιο Κόσκινου Και Ρόδου στο αίτημα μας!




































