Τον 19χρονο Αντώνη Ζούμπη απέκτησε ο Γ.Σ. Διαγόρας, εν όψει της νέας αγωνιστικής περιόδου. Πρόκειται για έναν εξαιρετικά ταλαντούχο ποδοσφαιριστή, που παίζει ως μεσοεπιθετικός και θα ενισχύσει σημαντικά την προσπάθεια της ομάδας στη Γ’ Εθνική. Ο Ζούμπης ξεκίνησε στις ακαδημίες της Νίκης Ρόδου και στη συνέχεια έκανε το μεγάλο άλμα στις ακαδημίες του Π.Α.Ο.Κ. Ο «δικέφαλος» του βορρά είδε το σπουδαιο ταλέντο του Ζούμπη και τον ενέταξε στο δυναμικό του, κάνοντας εξαιρετικές εμφανίσεις με τη φανέλα της ομάδας. Την τελευταία σεζόν έπαιξε στην Καλλιθέα στο πρωτάθλημα U19 και o Γ.Σ. Διαγόρας συμφώνησε με τη ροδίτικη ομάδα. Ο Ζούμπης είχε κληθεί και στην Εθνική Αλβανίας (U17), όπου είχε τρεις συμμετοχές. Ο Γ.Σ. Διαγόρας προσεχώς θα ανακοινώσει την απόκτηση του, ενώ χθες άφησε άριστες εντυπώσεις στο φιλικό παιχνίδι με τον Άρη Αρχαγγέλου.




































