Στο Διγενή Κοσκινού θα συνεχίσει και την προσεχή σεζόν ο Μανώλης Μαρκάκης, με τον οποίο ανανεώθηκε η συνεργασία. Η ανακοίνωση της ομάδας: ''Ο Α.Σ. Διγενής είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας με τον ποδοσφαιριστή Μανώλη Μαρκάκη. Ο Μανώλης, με την αφοσίωσή του, το πάθος του για το ποδόσφαιρο και την ποιότητά του, αποτελεί σημαντικό μέλος της οικογένειάς μας. Του ευχόμαστε μια γεμάτη υγεία και επιτυχίες χρονιά''




































