Στα τμήματα παίδων, προπαίδων και στις ακαδημίες του Διαγόρα θα συνεχίσει ο Σταμάτης Αυγενικού, όπως ανακοίνωσε επίσημα η ομάδα. Αναλυτικά: ''Ο Γ.Σ. Διαγόρας βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας με τον προπονητή Σταμάτη Αυγενικού, ο οποίος θα συνεχίσει να καθοδηγεί την Προπαιδική (Κ12) και την Παιδική (Κ14) ομάδα της Ακαδημίας μας. Κάτοχος διπλώματος UEFA C και διπλώματος Match Analyst, ο Σταμάτης ξεχωρίζει για την εργατικότητα, τον σεβασμό και την αφοσίωσή του στα παιδιά. Η εμπιστοσύνη μας προς το πρόσωπό του αποτελεί εγγύηση για τη σωστή ποδοσφαιρική και προσωπική εξέλιξη των αθλητών μας. Του ευχόμαστε καλή επιτυχία στη νέα χρονιά''!





































