Στον Ορφέα θα παίξει τη νέα σεζόν ο Χρήστος Σαΐτης, ο οποίος ανακοινθηκε από την ομάδα. Η ανακοίνωση: ''Το Δ.Σ. του Α.Ο. Ορφέας είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την απόκτηση του Χρήστου Σαΐτη. Ο ταλαντούχος μεσοεπιθετικός που την περασμένη σεζόν αγωνίστηκε στον Κλεάνθη στο πρωτάθλημα της Α’ Κατηγορίας Δωδεκανήσου, ενώ στο παρελθόν έχει φορέσει τις φανέλες του Ακουσίλαου, του Δαμάγητου και της Δήμητρας Δαματριάς, υπέγραψε την έναρξη της συνεργασίας του με τον σύλλογο μας και τίθεται στην διάθεση του προπονητή Κώστα Καλημέρη ενόψει της αγωνιστικής περιόδου 2025-2026 και της συμμετοχής του συλλόγου μας στο πρωτάθλημα της Β’ Κατηγορίας Δωδεκανήσου. Καλωσορίζουμε τον Χρήστο στην οικογένεια του Α.Ο. Ορφέας και του ευχόμαστε καλή ποδοσφαιρική σεζόν με υγεία''.





































