Σήμερα το απόγευμα έγινε η ''πρώτη'' και ο αγιασμός του Γ.Α.Σ. Ιάλυσος για τη νέα χρονιά. Η ανακοίνωση της ομάδας: ''Σήμερα πραγματοποιήθηκε ο καθιερωμένος αγιασμός της ομάδας μας για την έναρξη της νέας αγωνιστικής χρονιάς. Με πίστη, ενότητα και θετική ενέργεια, ευχόμαστε μια σεζόν γεμάτη υγεία, επιτυχίες και δυνατές στιγμές! Καλή αρχή σε όλους – παίκτες, προπονητές, διοίκηση και φιλάθλους''.





































