Σε τέσσερις ομίλους θα διεξαχθεί και φέτος το νέο πρωτάθλημα της Β’ Εθνικής στο γυναικείο ποδόσφαιρο, με την L.F.C. Ιαλυσού να έχει δικαίωμα συμμετοχής για μία ακόμη χρονιά, μετά την εξαιρετική πορεία της. Στην Α’ Εθνική θα ανέβουν μόλις οι δύο από τους τέσσερις πρωταθλητές των ομάδων, ενώ όσον αφορά στον υποβιβασμό θα ανακοινωθούν πόσες ομάδες θα πέσουν, μετά τις δηλώσεις συμμετοχής. Η Ε.Π.Ο. έκανε γνωστές τις προκηρύξεις και παρακάτω μπορείτε να δείτε αναλυτικά αυτή της Β’ Εθνικής.





































