Σύμφωνα με τις πληροφορίες του 12sports, με απόφαση που πάρθηκε πριν από λίγα λεπτά, ο Γ.Σ. Διαγόρας θα πάρει μέρος κανονικά στο πρωτάθλημα της Γ' Εθνικής. Αυτό αποφασίστηκε από τον ερασιτέχνη μετά τις τελευταίες συναντήσεις, οπότε ο ''γηραιός'' θα ετοιμαστεί για τις εθνικές κατηγορίες. Η επίσημη ανακοίνωση αναμένεται σε λίγο και ο ιστορικός σύλλογος θα παίξει κανονικά στη Γ' Εθνική, οπότε ξεκινάει άμεσα ο προγραμματισμός.
*Το Σάββατο στις 12:00 θα δοθεί συνέντευξη Τύπου στη λέσχη του Διαγορα





































