Σπουδαία εκτός έδρας νίκη πέτυχε η L.F.C. Ιαλυσού, η οποία κέρδισε με 2-0 τον Ατρόμητο Αθηνών, στο πλαίσιο της 12ης αγωνιστικής για τον 4ο όμιλο της Β’ Εθνικής. Η ομάδα του Βαγγέλη Χατζηαντωνίου έκανε εξαιρετική εμφάνιση στον Άγιο Ιερόθεο και πανηγύρισε μία σπουδαία νίκη γοήτρου, επιστρέφοντας ιδανικά στις νίκες. Με το αποτέλεσμα αυτό, ουσιαστικά ο Αχαρναϊκός εξασφάλισε την πρώτη θέση στον όμιλο. Η ροδίτικη ομάδα έπαιξε πολύ καλό ποδόσφαιρο και πήρε δίκαια το σπουδαίο «διπλό». Η Σελλαβτζή έκανε το 0-1 στο 55’ με σουτ, ενώ με τον ίδιο τρόπο μέσα από τη μικρή περιοχή η Σβύνου διαμόρφωσε το 0-2 (στο 79’), με την L.F.C. Ιαλυσού να πανηγυρίζει ένα μεγάλο «διπλό» απέναντι σ’ έναν πολύ δυνατό αντίπαλο. Στο παιχνίδι τραυματίστηκε η Κατερίνα Συρμή του Ατρομήτου, στην οποία η L.F.C. Ιαλυσού εύχεται περασττικά και ταχεία ανάρρωση. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Κουφάλλη αγωνίστηκε για πέντε λεπτά, ωστόσο πρόλαβε να βγάλει ασίστ με τακουνάκι στη Σβύνου πριν αποχώρησει με τραυματισμό.
L.F.C. ΙΑΛΥΣΟΥ (Βαγγέλης Χατζηαντωνίου): Περπερίδου, Λάσκου, Τζανακάκη, Κουδούνη, Μάκρα, Βασίλα, Ογουτμέν (78' Κουφάλλη, 83' λ.τ. Πετρίδη), Σβύνου, Σελλαβτζή, Καμπουράκη, Κουγιού (81' Ματθαίου).




































