Με το παιχνίδι ανάμεσα στον Άρη Αρχαγγέλου Β’ και τη Δόξα Ψίνθου ανοίγει σήμερα η αυλαία της 13ης αγωνιστικής στον 1ο όμιλο της Γ’ Κατηγορίας. Το ματς θα ξεκινήσει στις 17:30 και οι Ψινθενοί «καίγονται» για τη νίκη, προκειμένου να προλάβουν το «τρένο» για την τετράδα και τη β’ φάση του πρωταθλήματος. Οι Αρχαγγελίτες δεν έχουν βαθμολογικό ενδιαφέρον και θα παίξουν για το γόητρο τους. Διαιτητής θα είναι ο Μιχάλης Λάμπρου, με βοηθούς τους Γιαννούλη και Μιζόγλου.
Αρχάγγελος (17:30): Άρης Αρχαγγέλου Β’- Δόξα Ψίνθου
(Λάμπρου- Γιαννούλης- Μιζόγλου/ Στέργου)





































