Νέα σπουδαία νίκη για την ομάδα U17 της L.F.C. Ιαλυσού, η οποία κέρδισε στο «Ζηρίνειο» με 2-1 την Κηφισιά. Μετά την επικράτηση κόντρα στις Νέες Ατρόμητου, η ομάδα του Βαγγέλη Χατζηαντωνίου έκανε το 2 στα 2 στα παιχνίδια της, στην Αθήνα κάνοντας το απόλυτο στο πανελλήνιο πρωτάθλημα U17. Η Σβύνου πέτυχε και τα δύο γκολ της L.F.C. Ιαλυσού στο 1’ και στο 58’, με τις γηπεδούχες να μειώνουν στο 75ο λεπτό. Μετά το 0-1, η ροδίτικη ομάδα είχε δοκάρι με την Ογουυτμέν και κατάφερε να «φύγει» νικήτρια από το «Ζηρίνειο», συνεχίζοντας την πολύ καλή και αήττητη πορεία της στο πρωτάθλημα.
L.F.C. ΙΑΛΥΣΟΥ (Βαγγέλης Χατζηαντωνίου): Σακκομήτρου, Μπρόκου (35’ Μάρη, 68’ Καλλιστή), Παπαδοπούλου, Κουδούνη, Οικονόμου (46’ Μπεντάι), Βασίλα, Τζανακάκη, Ογουτμέν (59’ Κουρκουβή), Χατζηαντωνίου (68’ Βρούλλη), Σβύνου, Καμπουράκη.




































