Η LFC Ιαλυσού U17 ετοιμάζεται για τον πρώτο εκτός έδρας αγώνα της στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα! Μετά τον εντός έδρας αγώνα της πρώτης αγωνιστικής και το ισόπαλο αποτέλεσμα με την Ολυμπιάδα Υμηττού, ταξιδεύει αύριο στην Αθήνα για να αντιμετωπίσει αύριο τις Νέες Ατρόμητου και την Κυριακή την Κηφισιά. Στην αποστολή της ομάδας συμμετέχουν τα εξής κορίτσια: Σακομήτρου, Τζανακάκη, Μάρη, Οικονόμου, Κουδούνη, Καμπουράκη, Μπρόκου, Κουρκουβή, Χατζηαντωνίου, Γρύλλη, Παπαδοπούλου, Σβύνου, Ογουτμέν, Βασίλα, Βρούλη, Καλλιστή, Μπεντάι, Σαββαΐδη.
*Το αυριανό παιχνίδι θα διευθύνει ο Δημήτρης Ούτσικας με βοηθούς την Κορίνα Κουρινιώτη και τον Βαγγέλη Τσιμενίδη. Στην αναμέτρηση της Κυριακής διαιτητής θα είναι ο Θανάσης Αδαμόπουλος, με βοηθούς τον Σπύρο Πρίφτη και τον Παναγιώτη Γιωτάκη. Όλοι τους είναι από το σύνδεσμο Ανατολικής Αττικής.
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ(10/01):
Χωράφα (18:00): Νέες Ατρόμητου- L.F.C. Ιαλυσού
(Ούτσικας- Κουρινιώτη- Τσιμενίδης)
ΚΥΡΙΑΚΗ(12/01):
«Ζηρίνειο» (12:00): Κηφισιά- L.F.C. Ιαλυσού
(Αδαμόπουλος- Πρίφτης- Γιωτάκης)




































