Γεμάτος θα είναι ο Ιανουάριος για την L.F.C. Ιαλυσού, η οποία θα έχει αρκετές υποχρεώσεις τόσο με το γυναικείο τμήμα όσο και με την ομάδα U17. Η αρχή θα γίνει στις 10 Ιανουαρίου (για την U17) με το εξ αναβολής εκτός έδρας παιχνίδι κόντρα στις Νέες Ατρόμητου, ενώ δύο μέρες αργότερα (12 Ιανουαρίου) θα παίξει στην Αθήνα με την Κηφισιά. Το γυναικείο τμήμα της L.F.C. Ιαλυσού θα έχει ρεπό στις 12 Ιανουαρίου και στις 19 του μήνα θα παίξει εκτός έδρας με τον ισχυρό και επίσης αήττητο Αχαρναϊκό.
*To προσεχές Σάββατο (15:00) θα διεξαχθεί το ματς Αχαρναϊκός- Π.Α.Σ. Λέσβου για την 6η αγωνιστική.





































