Ο Α.Ο. Αστυπάλαιας εμφανίζεται για πρώτη φορά στα τοπικά πρωταθλήματα της Δωδεκανήσου και την Κυριακή (12:30) φιλοξενεί την Α.Ε. Λέρου, στην πρεμιέρα του ομίλου νήσων της Β' Κατηγορίας. Η ομάδα εξέδωσε την παρακάτω ανακοίνωση: ''Ένα ωραίο ταξίδι ξεκινά…Ο Αθλητικός Όμιλος Αστυπάλαιας αγωνίζεται για πρώτη φορά, στη σύντομη ιστορία του, στο πρωτάθλημα της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Δωδεκανήσου στην Β κατηγορία όμιλος Νήσων. Την Κυριακή 20 Οκτωβρίου στις 12.30 το μεσημέρι θα φιλοξενήσουμε στο γήπεδο του Μαρμαρίου την Αθλητική Ένωση Λέρου. Σε αυτό το πρώτο μας βήμα σας θελουμε όλες και όλους κοντά μας. Ελάτε να στηρίξετε τα παιδιά της Αστυπάλαιας σε αυτό το ταξίδι τους''.





































