Ξεκίνησε σήμερα το πρωτάθλημα της Β’ Εθνικής (4ος όμιλος) στο γυναικείο ποδόσφαιρο… Στην πρεμιέρα, με νίκες ξεκίνησαν ο Ατρόμητος Αθηνών (5-0 στο Χαϊδάρι το «νεοφώτιστο» Θρίαμβο, ο Α.Π.Σ. Σαπφώ (3-0 τον Ιάσωνα Ιλίου) και η Ολυμπιάδα Υμηττού (2-0 τον Π.Α.Σ. Λέσβου). Το ματς Α.Ο. Βριλησσίων- L.F.C. Ιαλυσού θα διεξαχθεί την προσεχή Κυριακή, ενώ ο Αχαρναϊκός εξέτισε το ρεπό του.
1η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ
Α.Π.Σ. Σαπφώ- Ιάσων Ιλίου 3-0
Θρίαμβος Χαϊδαρίου- Ατρόμητος Αθηνών 0-5
Ολυμπιάδα Υμηττού- Π.Α.Σ. Λέσβου 2-0
Α.Ο. Βριλησσίων- L.F.C. Ιαλυσού (Κυριακή 20/10)
Ρεπό είχε ο Αχαρναϊκός




































