Ο Ορφέας έκανε χθες τον αγιασμό του και την πρώτη συνάντηση της χρονιάς. Η ροδίτικη ομάδα ανακοίνωσε ότι τη Δευτέρα ξεκινάει η προετοιμασία της. Αναλυτικά: ''Το Δ.Σ. του Α.Ο. Ορφεας ενημερώνει ότι την Πέμπτη 5/9 στα γραφεία της ομάδας μας έγινε η πρώτη συγκέντρωση και ο αγιασμός ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου! Τη Δευτέρα 9/9 στις 16:30 στο γήπεδο των Αγίων Αποστολών θα γίνει η πρώτη προπόνηση! Καλή ποδοσφαιρική σεζόν σε όλους''!





































