Σήμερα στις 18:00 θα γίνει η πρώτη συγκέντρωση και ο αγιασμός του Ορφέα εν όψει της νέας αγωνιστικής περιόδου... Η πρώτη συνάντηση θα γίνει στα γραφεία του συλλόγου, όπου ο πρόεδρος Σουκρή Κελέσογλου και ο προπονητής Γρηγόρης Σαρρής θα μιλήσουν για τη νέα αγωνιστική περίοδο. Ο Ορφέας θέλει αρχικά να παραμείνει στην κατηγορία και να κάνει όσο το δυνατόν καλύτερη πορεία στο πρωτάθλημα της Β' Κατηγορίας.





































