Στους Πάνθηρες θα συνεχίσει ο Αλέξανδρος Φελεσάκης, όπως είχαμε γράψει από τις 21 Αυγούστου. Ο έμπειρος παίκτης ζήτησε να φύγει από τον Ηρακλή Μαριτσών και θα ενισχύσει τους φιλόδοξους Πάνθηρες. Η ανακοίνωση της ομάδας: ''Η ομάδα μας είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την απόκτηση του Αλέξανδρου Φελεσάκη. Ο έμπειρος μέσος με παραστάσεις από το πρωτάθλημα της Α' Κατηγορίας, συμφώνησε με τον σύλλογο μας και θα αποτελέσει μια ακόμα δυνατή λύση στον άξονα της ομάδας μας. Καλωσορίζουμε τον Αλέξανδρο στην οικογένεια μας και του ευχόμαστε υγείας και πολλές επιτυχίες''.




































