Με χαμόγελα αισιοδοξίας και φουλ διάθεσή ξεκίνησε σήμερα η νέα σεζόν για την L.F.C. Ιαλυσού... Η ροδίτικη ομάδα έκανε τον αγιασμό της και πήρε τις απαραίτητες ευχές της εκκλησίας για τη νέα αγωνιστική περίοδο και αμέσως μετά στο βοηθητικό στάδιο της Ιαλυσού, έγινε η πρώτη προπόνηση της χρονιάς, εν όψει της παρουσίας στη Β' Εθνική, του γυναικείου ποδοσφαίρου. Ο Βαγγέλης Χατζηαντωνίου και ο συνεργάτης του Μανώλης Βολιτάκης θα συνεχίσουν κανονικά στον πάγκο, ενώ το ''παρών'' έδωσε ο νέος πρόεδρος του συλλόγου Σάββας Πεταλάς, καθώς και τα μέλη του Δ.Σ.





































