Σήμερα στις 18:30 θα γίνει στο βοηθητικό γήπεδο της Ιαλυσού ο αγιασμός της L.F.C. Ιαλυσού. Αμέσως μετά θα γίνει η πρώτη προπόνηση της χρονιάς, με τη ροδίτικη ομάδα να ετοιμάζεται για τη συμμετοχή της στη Β’ Εθνική του γυναικείου ποδοσφαίρου. Η ανακοίνωση: «Ο πρόεδρος και το Δ.Σ. της L.F.C. Ιαλυσού σας προσκαλούν στον καθιερωμένο αγιασμό, ο οποίος θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 26 Αυγούστου 2024 και ώρα 18:30, στο βοηθητικό γήπεδο Ιαλυσού, πριν από την πρώτη προπόνηση της ομάδας μας για την αγωνιστική περίοδο 2024-25. Η παρουσία σας, θα μας τιμήσει ιδιαίτερα».




































