Σύσσωμος ο Αστέρας Μασάρων θα ήθελε να εκφράσει τις ευχαριστίες του με αφορμή την διοργάνωση του πανηγυριού στο Καμμυρί. Αρχικά θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον κόσμο που μας τίμησε με την παρουσία του και μας έδωσε δύναμη ενόψει της συνέχειας. Παράλληλα, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την Εκκλησιαστική Επιτροπή, τον κ. Χατζημάρκο και τους φούρνους του, "Άρτος και Παράδοση". Επιπλέον, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον κ. Δημήτρη Ταμβακά που μέσω της επιχείρησής του "Business Software μας προσέφερε το δώρο της λαχειαγοράς. Τέλος ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κ. Νίκο Ψαρά και το "Afric". Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για την 26η του Ιούλη στον Άγιο Παντελεήμονα''!





































