Δύο παιδιά από τον Πολυβώτη Νισύρου πήραν μέρος σε camp προπονήσεων της Π.Α.Ε. Π.Α.Ο.Κ. Η ανακοίνωση του συλλόγου: ''Το περασμένο διήμερο η ομάδα μας είχε την χαρά να στείλει δύο παιδιά των ακαδημιών μας στην Κω, έτσι ώστε να συμμετάσχουν σε Καμπ προπονήσεων με προπονητές της Π.Α.Ε. ΠΑΟΚ! Η ομάδα του Α.Σ. Πολυβώτης θα ήθελε να ευχαριστήσει και και να συγχαρεί δημόσια την ομάδα του Π.Α.Ο.Κ. Κω για τη διοργάνωση του καμπ και για την ευκαιρία που έδωσε στα παιδιά μας να συμμετάσχουν σε αυτό,κάνοντας δεκτό το αίτημα μας! Επίσης ένα μεγάλο ευχαριστώ στον προπονητή των ακαδημιών της Π.Α.Ε. ΠΑΟΚ,Παντελή Αλεξανδρίδη για την βοήθεια του στο να πάνε τα παιδιά μας εκεί και για τις όμορφες εμπειρίες που απέκτησαν τα παιδιά μας υπό τις οδηγίες του!
Υ.Γ. Ο Γιαννάκης και ο Νικόλας ήταν τα πρώτα παιδιά από την ακαδημία μας που απέκτησαν μια τέτοια εμπειρία,υποσχόμαστε όμως και να είστε σίγουροι ότι θα ακολουθήσουν και άλλα πολλά παιδιά ακόμη! Συνεχίζουμε δυνατά για το μέλλον των παιδιών μας''




































