O Μιχάλης Μαχραμάς είναι ο νέος πρόεδρος του Διγενή Κοσκινού, ενώ έγιναν γνωστοί οι συνεργάτες του στο νέο Δ.Σ. Αναλυτικά, η ανακοίνωση: ''Με χαρά σας ανακοινώνουμε τα αποτελέσματα των πρόσφατων εκλογών για το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της ομάδας μας. Σε αυτές τις εκλογές, ο Μιχάλης Μαχραμάς εξελέγη νέος Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου, αναλαμβάνοντας την ηγετική θέση με αφοσίωση και δέσμευση προς την ομάδα μας. Πέραν του κ. Μαχραμά, συνεχίζουν την θητεία τους και στο νέο Διοικητικό Συμβούλιο οι Βασίλης Κώτης, Γιώργος Πατρός, Δημήτρης Ηλιάδης, Γιώργος Καλόγηρος και Αντώνης Διακάκης. Επιπλέον, θέλουμε να καλωσορίσουμε τα νέα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, τους Αντώνη και Φώτη Χατζηνικόλα και τον Νίκο Χριστοδούλου. Με την εμπειρία και τη φρεσκάδα που φέρνουν, είμαστε βέβαιοι ότι θα συμβάλουν σε μια επιτυχημένη νέα περίοδο για την ομάδας μας. Συνεχίζουμε να εργαζόμαστε με τις ίδιες αξίες και φιλοσοφία των τελευταίων ετών''.




































