Ο Διγενής Κοσκινού υποβιβάστηκε στη Β' Κατηγορία και ο Τσαμπίκος Ζαχαρίας μιλάει για... σάπιο ποδόσφαιρο και αδιάφορο χωριό. Ιδού τα όσα ανέεφερε: ''Ένας συλλογος πολυτέλεια για ένα αδιάφορο χωριό. Δυστυχώς κάποιοι άνθρωποι κρέμονται μόνο από το αποτέλεσμα τις ανδρικής ομάδας κοιτώντας το δέντρο και όχι το δάσος. Ένα σάπιο ποδόσφαιρο που δεν πρόκειται ποτέ μα ποτέ να δει ομάδα στην μεγαλύτερη κατηγορία της Ελλάδος. Ο λόγος; Ότι κάνεις δεν κοιτα την υγεία κανείς δεν κοιτάει το ποδόσφαιρο της ανάπτυξης κανείς δεν έχει όραμα να κυνηγήσει τα νέα παιδιά με έναν σοβαρό προγραμματισμό και σκαουτινκ σε όλα τα Δωδεκάνησα και να μαζέψει όλη την αφρόκρεμα των νέων να τους δουλέψει ώστε να αποκτήσει αίγλη. Μιζέρια παντού και δημόσιες σχέσεις από δήθεν παράγοντες.
ΥΓ.Μονο ένας παράγοντας προσπαθεί και εμείς δεν τον στηρίζουμε.




































