Στον πάγκο του Ατρόμητου Διμυλιάς θα παραμείνει για μία ακόμη χρονιά ο Γιώργος Σταυριανός... Ο Ροδίτης προπονητής ανέλαβε την ομάδα τον Δεκέμβριο του 2022 και θα συνεχίσει στο τιμόνι της και τη νέα σεζόν. Η πορεία του Ατρόμητου ήταν πάρα πολύ καλή, η ομάδα παρέμεινε εύκολα στη Β' Κατηγορία και έτσι ανανεώθηκε η συνεργασία ανάμεσα στις δύο πλευρές. Μετά από λίγες μέρες ξεκούρασης, θα ξεκινήσει ο σχεδιασμός της ομάδας για τη νέα αγωνιστική περίοδο στη Β' Κατηγορία.





































