Απόλυτη δικαίωση για τον Γ.Σ. Δωδεκάνησος στο Α.Σ.Ε.Α.Δ. με τον Μιχάλη Στεργιόπουλο, ο οποίος απέκτησε το δικαίωμα να παίξει κανονικά στο παιχνίδι του Σαββάτου (19:30) με τον Μέγα Αλέξανδρο, οπότε αλλάζουν σε μεγάλο βαθμό και τα δεδομένα στην Α1 Κατηγορία με αμαξίδιο. Ο έμπειρος διεθνής αθλητής στο ξεκίνημα της σεζόν έπαιξε σ' ένα παιχνίδι στη Γερμανία και στη συνέχεια συμφώνησε με τη ροδίτικη ομάδα. Η Ο.Σ.Ε.Κ.Α. όμως δεν άναψε το πράσινο φως για τη μεταγραφή του λόγω της συμμετοχής του σ' ένα παιχνίδι στη Γερμανία. Ο Γ.Σ.Δ. ''κυνήγησε'' το θέμα, έκανε προσφυγή στο Α.Σ.Ε.Α.Δ. και σήμερα δικαιώθηκε πανηγυρικά. Αυτό σημαίνει ότι ο Μιχάλης Στεργιόπουλος είναι πλέον και επίσημα παίκτης του Γ.Σ. Δωδεκάνησος. ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗ....



































