Τρία παιχνίδια θα δώσει ο Γ.Σ. Δωδεκάνησος κατά τη διάρκεια του Μαρτίου για την Α1 Κατηγορία στο μπάσκετ με αμαξίδιο. Η ροδίτικη ομάδα στο μπάσκετ με αμαξίδιο θα παίξει το μεθεπόμενο Σάββατο 16 Μαρτίου με τον Μέγα Αλέξανδρο, μία εβδομάδα αργότερα (Σάββατο 23 Μαρτίου) θα φιλοξενήσει στη Ρόδο τον Α.Σ.Κ.Α. Ηράκλειο και στις 30 Μαρτίου θα παίξει εκτός έδρας με την Α.Ε.Κ. Η ροδίτικη ομάδα στοχεύει στο απόλυτο 3 στα 3, μετά τις ήττες από Άτλαντα Αθηνών και Παναθηναϊκό.
ΣΑΒΒΑΤΟ(16/03): Μέγας Αλέξανδρος- Γ.Σ. Δωδεκάνησος
ΣΑΒΒΑΤΟ(23/03): Γ.Σ. Δωδεκάνησος- Α.Σ.Κ.Α. Ηράκλειο
ΣΑΒΒΑΤΟ(30/03): Α.Ε.Κ.- Γ.Σ. Δωδεκάνησος




































