Την προσεχή Κυριακή θα διεξαχθεί το παιχνίδι του κυπέλλου Δωδεκανήσου ανάμεσα στον Α.Ο. Σύμης και τον Ηρακλή Μαριτσών, για τη 2η φάση του θεσμού. Η αναμέτρηση θα ξεκινήσει στις 13:00 και ο νικητής του αγώνα θα παίξει εκτός έδρας με την αντίστοιχη που θα προκύψει από το ζευγάρι Δήμητρα Δαματριάς- Α.Ε.Ρ.Α. για μία θέση στους «8» του κυπέλλου Δωδεκανήσου.
ΚΥΡΙΑΚΗ(04/02):
Σύμη (13:00): Α.Ο. Σύμης- Ηρακλής Μαριτσών (Καψής)





































