Στους Πάνθηρες θα συνεχίσει ο Αντώνης Μπάλλας, ο οποίος έπαιζε στην Αθλέτικο Αφάντου. Η ανακοίνωση του συλλόγου: ''Η ομάδα μας ανακοινώνει την απόκτηση του έμπειρου επιθετικού Αντώνη Μπάλλα. Το προηγούμενο διάστημα, καθώς και τελευταία χρόνια αγωνιζόταν με την φανέλα της Αθλέτικο Αφάντου σκοράροντας αρκετά γκολ. Καλωσορίζουμε τον Αντώνη στην οικογένεια των Πανθήρων, του ευχόμαστε υγεία και να εκπληρωθούν οι στόχοι του με την ομάδα μας''.




































