Ο Ηρακλής Μαριτσών θα τιμήσει τον Πύρρο Δήμα πριν από το παιχνίδι του Σαββάτου με την Α.Ε. Κατταβιάς. Η ανακοίνωση: ''Μετράμε αντίστροφα πλέον για την επιστροφή της ομάδας μας στο σπίτι μας.Περιμένουμε τον κόσμο μας στο πλάι μας όπως πάντα να βοηθήσει την ομάδα μας στην προσπάθεια που κάνει.Όλοι εκεί το Σάββατο 6/1/2024.. Πριν τον αγώνα 14:30 θα πραγματοποιηθεί βράβευση στον χρυσό ολυμπιονίκη μας Πύρρο Δήμα ο οποίος με μεγάλη μας τιμή θα βρίσκεται στο γήπεδο μας..Καλή χρονιά με υγεία σε όλους...''





































