Με ανακοίνωση του ο Ηρακλής Μαριτσών συγχαίρει όλες τις ομάδες για το ενδιαφέρον πρωτάθλημα, επιστρέφει στη φυσική του έδρα και εύχχεται καλές γιορτές σε όλους. Αναλυτικά: ''Καθοδόν προς το φινάλε του 2023 και του πρώτου γύρου της αγωνιστής σεζόν 2023-2024, θα θέλαμε να συγχαρούμε όλες τις ομάδες για την παρουσία τους καθώς παρακολουθουμε με πολύ ενδιαφέρον ένα ανταγωνιστικό πρωτάθλημα. Αναμένουμε με ανυπομονησία ανάλογη συνέχεια με το 2024, καθώς η ομάδα μας επιστρέφει επιτέλους στην φυσική μας έδρα όπου τα τελευταία χρόνια είναι η δύναμη μας. Παράλληλα Θέλουμε να ευχηθούμε σε όλους καλές γιορτές με υγεία πάνω από όλα και περαστικά σε όσους αντιμετωπίζουν τραυματισμούς. Καλά Χριστούγεννα...''





































