Με το παιχνίδι Πολυβώτης Νισύρου- Αστέρας Παστίδας, που θα διεξαχθεί την Πέμπτη (11:15) θα «πέσει» η αυλαία της 1ης φάσης του κυπέλλου Δωδεκανήσου (όμιλος Ρόδου). Ο νικητής του αγώνα στη Νίσυρο (φαβορί είναι ο Αστέρας Παστίδας) θα προκριθεί απευθείας στη γ’ φάση του θεσμού και θα παίξει εκτός έδρας με το νικητή του αγώνα Πάνθηρες Ρόδου- Ρόδος. Αύριο θα ανακοινωθεί και το διαιτητικό τρίο του αγώνα στη Νίσυρο.
ΠΕΜΠΤΗ(30/11):
Νίσυρος (11:15): Πολυβώτης Νισύρου- Αστέρας Παστίδας (Φωτεινής)





































