Ισόπαλο με σκορ 1-1 έληξε το σημερινό παιχνίδι της Β’ Κατηγορίας (2ος όμιλος) ανάμεσα στην Αναγέννηση Έμπωνα και τον Πολυβώτη Νισύρου, στο πλαίσιο της 5ης αγωνιστικής. Οι Μπονιάτες παρέμειναν για τρίτο παιχνίδι χωρίς νίκη (είχαν ξεκινήσει τη σεζόν με δύο νίκες), ενώ οι Νισύριοι δεν έχουν γευθεί ακόμη τη χαρά της νίκης και παραμένουν χαμηλά στο βαθμολογικό πίνακα, έχοντας δύο ισοπαλίες και ισάριθμες ήττες.Ο Πολυβώτης προηγήθηκε στο α' ημίχρονο με τον Πολάκη, ενώ ο Ντελλάκης ισοφάρισε για την Αναγέννηση στο δεύτερο.




































