Στον Γ.Σ. Δωδεκάνησος θα παραμείνει για τα επόμενα τρία χρόνια ο Ray Hennagir. Ο Αμερικανός αθλητής συμφώνησε να παραμείνει στη Ρόδο και την ομάδα για τα επόμενα χρόνια, παρουσιάζοντας ένα πολύ καλό πρόσωπο εντός κι εκτός γηπέδου. Ο Hennagir θα είναι ο πρώτος ξένος του Γ.Σ.Δ. για τα επόμενα χρόνια, ενώ θα αποκτηθεί ακόμη ένας, με δεδομένο ότι ο Τούρκος Ομέρ Γκιουρκάν θα συνεχίσει στην Α.Ε.Κ. Ο σχεδιασμός του Γ.Σ. Δωδεκάνησος συνεχίζεται εν όψει της νέας αγωνιστικής περιόδου και ο στόχος της ομάδας θα είναι ξανά πρωταγωνιστικός σε πρωτάθλημα και κύπελλο. Η προετοιμασία θα ξεκινήσει στα μέσα Σεπτεμβρίου στο «Βενετόκλειο» για το νέο Γ.Σ. Δωδεκάνησος, που έχει γράψει «χρυσές» σελίδες στο ελληνικό μπάσκετ με αμαξίδιο.



































