Στην Α.Ε.Κ. θα συνεχίσει τη νέα χρονιά ο Ομέρ Γκιουρκάν... Ο Τούρκος σέντερ του Γ.Σ. Δωδεκάνησος αποτελεί παρελθόν από την ομάδα και θα συνεχίσει το μπάσκετ στην ''Ένωση'', οπότε και θα τεθεί αντιμέτωπος με τους Ροδίτες. Μετά από τρία χρόνια παρουσίας στον Γ.Σ.Δ., ο Γκιουρκάν αποχώρησε από τη Ρόδο και συμφώνησε με τους ''κιτρινόμαυρους'', τους οποίους θα ενισχύσει στο νέο πρωτάθλημα της Α' Εθνικής.



































