Ο πρώην πρόεδρος του Ηρακλή Μαριτσών Μανώλης Παπαδημήτρης έστειλε το δικό του μήνυμα στη νέα διοίκηση του συλλόγου: ''Με αίσθημα ικανοποίησης εκφράζω τα θερμά μου συγχαρητήρια για την ανάληψη καθηκόντων του νέου Δ.Σ και του προέδρου της αγαπημένης μας ομάδας. Εύχομαι καλή δύναμη με συνέπεια και υπευθυνότητα στο έργο που καλέστηκαν να διεκπεραιώσουν, και με πολλές επιτυχίες. Θα είμαι πάντα δίπλα στην ομάδα σε οτιδήποτε μου ζητηθει''.




































