Η Πόπη Καλτέκη επέστρεψε στον προεδρικό θώκο της L.F.C. Ιάλυσος, μετά τις εκλογές που έγιναν στις τάξεις του συλλόγου. Η ανακοίνωση: ''Πραγματοποιήθηκε χθες 23 Ιουνίου 2023 στα γραφεία του συλλόγου μας η εκλογοαπολογιστική γενική συνέλευση όπου και εκλέχτηκε το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της ομάδας μας που πλέον απαρτίζεται από
Πρόεδρος: Καλτέκη Πόπη
Αντιπρόεδρος: Συκόφυλλος Παντελής
Γενική Γραμματέας: Ασβέστη Ειρήνη
Ταμίας : Μουσάδης Ανέστης
Μελος: Μπρόκος Βαλάντης.
Την Δευτέρα 26 Ιουνίου 2023 το νεοεκλεγέν Δ.Σ. θα συνεδριάσει εκ νέου ,και θα οριστούν ρόλοι και επιτροπές, με σκοπό την καλύτερη και αποδοτικότερη οργάνωση και λειτουργία του σωματείου μας.





































