Ο Πολυβώτης Νισύρου έκανε μία εξαιρετική χρονιά και έγραψε τον επίλογο με νίκη επί του πρωταθλητή Κλεάνθη Παραδεισίου με 2-1. Μάλιστα, οι Νισύριοι ανέφεραν: ''Με νίκη έκλεισε την φετινή αγωνιστική περίοδο η ομάδα μας,τερματίζοντας στην τρίτη θέση με 41 βαθμούς, ξεπερνώντας το υψηλότερο ιστορικό βαθμολογίας των τελευταίων χρόνων. Θερμά συγχαρητήρια στους παίκτες και στον προπονητή που παρά τις αντίξοες συνθήκες στάθηκαν όπως έπρεπε στην ομάδα Ευχαριστούμε τον Δήμο Νισύρου και τον Δήμαρχο Χριστοφή Κορωναίο για την χρηματική επιχορήγηση και ότι άλλο ζητήθηκε. Ευχαριστούμε τους ιδιώτες χορηγούς που στάθηκαν για μια ακόμη χρονιά δίπλα στην ομάδα και στήριξαν την προσπάθεια μας. Ευχαριστούμε όλους τους συμπατριώτες που ήταν κοντά μας και μας εμψυχωσαν με την φωνή και το χειροκρότημα τους.Ευχαριστούμε τον παρατηρητή Φωτείνη Στέλιο και τον βοηθό διαιτησίας Φασουλάρη Παντελή για την άμισθη συμμετοχή τους στους εντός έδρας αγώνες. Ευχόμαστε σε όλους ένα υπέροχο καλοκαίρι και ραντεβού για μια καινούρια επιτυχημένη αγωνιστική περίοδο. Να είστε όλοι καλά και ευτυχισμένοι''





































