Διαιτητές από την Κρήτη ορίστηκαν στο μεθαυριανό παιχνίδι του Διαγόρα στην Κηφισιά κόντρα στην Α.Ε.Ν.Κ. Ο λόγος για την Ευαγγελία Κώτσου, τον Χρήστο Κατσαπρακάκη και το Νίκο Σκανδαλάκη, οι οποίοι θα διευθύνουν το παιχνίδι των πλέι-άουτ ανάμεσα στις δύο ομάδες. Με νίκη οι γηπεδούχοι ρίχνουν τον Διαγόρα στη Γ’ Εθνική, ενώ με «διπλό» ο «γηραιός» θα συνεχίσει να ελπίζει και θα μεταφέρει τη σειρά των αγώνων στη Ρόδο.
ΤΕΤΑΡΤΗ(05/04):
«Δ. Βικέλας» (18:00): Α.Ε.Ν. Κηφισιάς- Γ.Σ. Διαγόρας
(Κώτσου- Κατσαπρακάκης- Σκανδαλάκης)




































