Μία πολύ σημαντική εβδομάδα ξεκινάει για τον Γ.Σ. Διαγόρας, ο οποίος το προσεχές Σάββατο (15:00) θα φιλοξενήσει τον Α.Σ.Ε. Δούκα, σε παιχνίδι «χωρίς αύριο» για τον 2ο όμιλο της Β’ Εθνικής. Η νίκη επί του Πρωτέα Βούλας επανέφερε τα χαμόγελα στις τάξεις των «κυανέρυθρων», οι οποίοι περιμένουν και τη δικαίωση τους από τον αθλητικό δικαστή, για την ένσταση που έκαναν στο παιχνίδι με το Αιγάλεω. Παράλληλα, περιμένουν και τον Νίκολας Ελαμέ, που έκανε μαγνητική τομογραφία και θα διαπιστωθεί το μέγεθος του τραύματος του στον τετρακέφαλο. Ο Μιχάλης Κουταλιανός θα προετοιμάσει κατάλληλα τους παίκτες του για το παιχνίδι με τον Δούκα, στο οποίο η νίκη αποτελεί μονόδρομο.




































