Ο Γιάννης Γκαγκαλούδης ευχαρίστησε τον Γ.Σ. Διαγόρας για την τιμή που έκανε να τον τιμήσει στο παιχνίδι του περασμένου Σαββάτου με τον Έσπερο Καλλιθέας. Ο ίδιος ευχαρίστησε: «Λόγω του προβλήματος υγείας που αντιμετωπίζω δεν μπόρεσα να βρεθώ στην τιμή που μου έκανε ο Γ.Σ. Διαγόρας και κυρίως ο φίλος Γιάννης Ευθυμίου να με βραβεύσει. Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου, εύχομαι ολόψυχα τα καλύτερα και σας περιμένω στην Αθήνα να ανταποδώσω. Είναι πολύ όμορφο συναίσθημα να αναγνωρίζεται από ανθρώπους αγνούς και αυθεντικούς η αξία σου. Σας ευχαριστώ και πάλι».



































