Στη… Σάμο θα υποδεχθεί η Ε.Α. Καλύμνου τη μεθεπόμενη Κυριακή τον Φ.Ο. Βροντάδου Χίου, σύμφωνα με πληροφορίες του 12sports. Το κλειστό γυμναστήριο στο νησί των «σφουγγαράδων» δεν θα είναι ακόμη έτοιμο και η Ε.Α.ΚΑ. συμφώνησε με τους Χιώτες να παίξουν και τα δύο φετινά τους παιχνίδια στο νησί του Πυθαγόρα, προκειμένου να… μειώσουν την απόσταση. Η ομάδα του Γιώργου Μαύρου θα παίξει ως τυπικά γηπεδούχος στο παιχνίδι της 4ης αγωνιστικής στη Σάμο και στο β’ γύρο (15η αγωνιστική) ως φιλοξενούμενη. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Ε.Α.ΚΑ. θα μετακομίσει στη Σάμο από την προσεχή Παρασκευή για να κάνει και προπονήσεις και θα επιστρέψει την Κυριακή, μετά το τέλος της αναμέτρησης.




































