Ο Τάσος Αντωνάκης του Πανιωνίου μίλησε για το αυριανό παιχνίδι στην "τέντα" κόντρα στον Διαγόρα. Αναλυτικά, όσα ανέφερε: ''"Έχουμε μπροστά μας έναν αγώνα υψηλών απαιτήσεων απέναντι σε μία ομάδα που έχει πετύχει δύο νίκες και αυτό δείχνει ότι χρειάζεται προσοχή. Θέλουμε να συνδυάσουμε ένα θετικό αποτέλεσμα με μία βελτιωμένη εμφάνιση, καθώς στόχος μας είναι να προοδεύουμε διαρκώς αγωνιστικά''



































