Ο Γ.Σ. Διαγόρας, ο Πανιώνιος και ο Πρωτέας Βούλας έκαναν το 2 στα 2, στον 2ο όμιλο της Β’ Εθνικής. Ο «γηραιός» συνέτριψε με 82-42 τον Α.Ο.Κ. Χανιά, ενώ ο Πανιώνιος ζορίστηκε για ένα ημίχρονο απέναντι στον Α.Ο. Πεύκης και τελικά κέρδισε με 88-75. Ο Πρωτέας Βούλας επικράτησε με 86-71 του Εσπέρου Καλλιθέας. Από και κει πέρα το Αιγάλεω πέτυχε την πρώτη του νίκη εκτός έδρας με την Α.Ε.Ν. Κηφισιάς, ενώ η αυλαία της 1ης αγωνιστικής θα «πέσει» αύριο με το παιχνίδι Ο.Φ.Η.- Πανελευσινιακός. Το προσεχές Σάββατο, ο Γ.Σ. Διαγόρας θα φιλοξενήσει τον επίσης ιστορικό Πανιώνιο.
2η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ
Πανιώνιος- Α.Ο. Πεύκης 88-75
Πρωτέας Βούλας- Α.Σ.Ε. Δούκα 69-59
Γ.Σ. Διαγόρας- Α.Ο.Κ. Χανιά 82-42
Έσπερος Καλλιθέας- Παλαιό Φάληρο 71-86
Α.Ε.Ν. Κηφισιάς- Α.Ο. Αιγάλεω 57-62
Ο.Φ.Η.- Πανελευσινιακός (αύριο 17:00)




































