Από εργομετρικές εξετάσεις πέρασαν τις προηγούμενες μέρες τα κορίτσια της L.F.C. Ιάλυσος, τα οποία θα ξεκινήσουν αύριο την προετοιμασία τους για τη νέα αγωνιστική περίοδο, που θα τα βρει να παίζουν στην Α' Εθνική. Η ροδίτικη ομάδα έχει ενισχυθεί σημαντικά και προετοιμάζεται για την αυριανή ''πρώτη''. Η ανακοίνωση του συλλόγου: ''To τριήμερο από 24 έως 26 Αυγούστου έγιναν οι εργομετρικές εξετάσεις (τεστ πεδίου) των αθλητριών μας. Χθες, τα κορίτσια προπονήθηκαν υπό τις οδηγίες του τεχνικού επιτελείου. Τη Δευτέρα 29 Αυγούστου 2022, ξεκινά πλέον και επίσημα η προετοιμασία της LFC Ιάλυσος για τη νέα αγωνιστική περίοδο''.





































