Την Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου και συγκεκριμένα στις 18:30 στο Ενωσιακό γήπεδο «Κ. Χατζηγεωργίου» θα ξεκινήσει την προετοιμασίας της, η Ασπίδα Απολακκιάς. Η ομάδα του Σπύρου Αρβανιτάκη θα κάνει την πρώτη της προπόνηση για τη νέα χρονιά και φιλοδοξεί να πραγματοποιήσει μία καλή πορεία στο πρωτάθλημα της Γ’ Κατηγορίας. Η Ασπίδα προσεχώς θα ανακοινώσει κι άλλους παίκτες, στην προσπάθεια της να ενισχυθεί και να δείξει ένα καλό πρόσωπο.





































