Το καθιερωμένο γλέντι του A.O. Βαθύ θα γίνει στις 20:30 ανήμερα της Παναγιάς 15 Αυγούστου 2022. Η βραδιά έχει προγραμματιστεί με την ορχήστρα MPAGK και τον Θέμελη Πιζάνια και την παρέα του στη λύρα, στον προαύλιο χώρο του σχολείου στον Πλάτανο. Η είσοδος για όλους έχει οριστεί στα 4 ευρώ και ο Α.Ο. Βαθύ περιμένει τον κόσμο στο πλευρό του για την οικονομική στήριξη του συλλόγου.




































