Δύο νίκες και «έφυγε για Α’ Εθνική… Εντυπωσιακή η L.F.C. Ιάλυσος κέρδισε άνετα και με σκορ 5-0(!) τις Νέες Δραπετσώνες, στον πρώτο από τους τρεις «τελικούς» που απομένουν για την άνοδο της στα μεγάλα «σαλόνια» του γυναικείου ποδοσφαίρου. Στο ντεμπούτο του Πέτρου Ρουτζιέρη στον πάγκο της L.F.C. Ιάλυσος, η ροδίτικη ομάδα ήταν εξαιρετική και παίζοντας σοβαρά και πειθαρχημένα, έφτασε άνετα σε μία ακόμη νίκη, στο παιχνίδι της 12ης αγωνιστικής για τον 4ο όμιλο της Β’ Εθνικής. Η ροδίτικη ομάδα είχε πάθος, σοβαρό κίνητρο και την ανάλογη σοβαρότητα για να πάρει το «τρίποντο» και να συνεχίσει την πορεία της για την Α’ Εθνική. Πλέον, η L.F.C. Ιάλυσος θα υποδεχθεί στη Ρόδο τον Ιάσωνα Ιλίου και θα παίξει εκτός έδρας (στο φινάλε) με τον Α.Ο. Βριλησσίων και με 2 στα 2, θα πανηγυρίσει τη μεγαλύτερη επιτυχία της σύντομης ιστορίας της, θα ανέβει στην Α’ Εθνική. Δύο γκολ για τις νικήτριες πέτυχε η Παντελιάδου και από ένα οι, Ασημώνη, Παντερή και Πετρά, ενώ στο ημίχρονο η L.F.C. Ιάλυσος προηγήθηκε με 2-0.





































