Από τον Υμηττό αρχίζουν αύριο οι αγωνιστικές υποχρεώσεις των γυναικών του Ιπποκράτη για τον δεύτερο γύρο στον 2ο όμιλο της Α2 Κατηγορίας. Η ομάδα του Πέτρου Αργυρίου θα παίξει στις 13:00 με τον Αμύντα, στο πλαίσιο της 12ης αγωνιστικής και θα προσπαθήσει να δείξει ένα καλό πρόσωπο απέναντι σ’ έναν καλύτερο αντίπαλο. Ελπίδες παραμονής δεν υπάρχουν για τον Ιπποκράτη, ο οποίος στοχεύει να κάνει έστω μία νίκη στο πρωτάθλημα, ενώ ολοκλήρωσε σήμερα την προετοιμασία του για το αυριανό παιχνίδι. Στην αποστολή του κωακού συλλόγου θα βρίσκονται οι: Γκοτζάι, Ψαρού, Γιαλλούση, Πατμίου, Μιλίκοβιτς, Σβύνου, Καλυμιοναρή, Κιαπόκα, Χρυσάκη, Κοντού και Κουντουριώτη. Κατά τα φαινόμενα από δω και πέρα δεν υπολογίζονται για τον Ιπποκράτη οι Ροδίτισσες Έλλη Σταυριανάκη και Δήμητρα Μελλίνη.



































