Την επιστροφή στις καλές εμφανίσεις του Κολοσσού απέναντι στην ΑΕΚ (6/11, 17:00), περιμένει ο Διαμαντής Σλαφτσάκης. Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Διαμαντής Σλαφτσάκης: ''Προερχόμαστε από ένα εκτός έδρας παιχνίδι, που δεν είμαστε ευχαριστημένοι από την απόδοση και την ανταγωνιστικότητα με μια ομάδα από το υψηλότερο επίπεδο, όπως ο Παναθηναϊκός. Γι’ αυτό θέλουμε στο ερχόμενο ματς να βελτιώσουμε το παιχνίδι μας και να έχουμε μεγαλύτερη διάρκεια, γιατί γνωρίζουμε ότι η ΑΕΚ είναι μια πολύ έμπειρη και σκληροτράχηλη ομάδα και χρειάζεται αυτή τη νίκη για τους δικούς της λόγους''.



































